Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

"ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ...ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ..."

Η ΚΟΚΚΙΝΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ

-Διαβάσαμε το παραμύθι της Κοκκινοσκουφίτσας

-Έδωσα στα παιδιά έξι εικόνες απο σκηνές του παραμυθιού, τις οποίες έπρεπε να τοποθετήσουν στη σωστή χρονική σειρά με βάση την ιστορία. Έπειτα τα παιδιά βλέποντας αυτές τις εικόνες, αναδιηγήθηκαν το παραμύθι.
Έτσι προέκυψε και αυτό το κολλάζ....



-Δραματοποίηση του παραμυθιού (παιχνίδι ρόλων)

-Κινητικό Παιχνίδι: Περπατώ,περπατώ εις το δάσος όταν ο λύκος δεν είναι εδώ...


-Διάβασα στα παιδιά την ιστορία "Ο καλός λύκος και η Κοκκινοσκουφίτσα" - Συγκρίναμε τις δυο ιστορίες, τα παιδιά είπαν τη γνώμη τους, ποια τους άρεσε περισσότερο και γιατί.

-Ατομική εργασία: Η Κοκκινοσκουφίτσα και ο λύκος (κολλάζ και ζωγραφική)



-Τέλος,παίξαμε κουκλοθέατρο στα παιδιά την κλασσική ιστορία της Κοκκινοσκουφίτσας

Η ζωγραφιά που ζήτησε η christen:

2 σχόλια:

  1. Καλημέρα! Είμαι η Χριστίνα και είμαι νηπιαγωγός και εγώ. Σε παρακαλώ θερμά, υπάρχει η δυνατότητα να ανεβάσεις τη φωτοτυπία με τη κοκκινοσκουφίτσα για να την εκτυπώσω για τη τάξη μου?? Είναι πάρα πολύ καλή και δεν έχω ανάλογες με παραμύθια. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δανάη σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τη ζωγραφιά! :)))) Χριστίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή