Πέμπτη, 31 Οκτωβρίου 2013

ΘΕΜΑ: "ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗΣ"


Σαν ερέθισμα για να ξεκινήσουμε τις δραστηριότητες σήμερα πήγα στα παιδιά έναν δικό μου, παλιό κουμπαρά και συζητήσαμε για τη χρήση και τη χρησιμότητα του.Συζητήσαμε για την αποταμίευση των "μεγάλων" στη τράπεζα, για ποιους λόγους συγκεντρώνουμε χρήματα και τι θα θέλαμε να αγοράσουμε με αυτά....

  • Αίνιγμα και τραγούδι για την αποταμίευση απο το ιστολόγιο της εφευρετικής Ανθής


  • Γουρουνάκι - κουμπαράς (καδράκι)
Τα παιδιά χρωμάτισαν το γουρoυνάκι, το έκοψαν με ψαλίδι (ορισμένα παιδιά με τη βοήθεια μου) και έπειτα το κόλλησαν στο πράσινο φύλλο Α4 και ζωγράφισαν λουλούδια:
 
 
 
 

  • Φύλλο εργασίας: Ενώνω τα ίδια νομίσματα (απο το ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ιστολόγιο της Τάνιας)

 

Σάββατο, 26 Οκτωβρίου 2013

ΘΕΜΑ: "28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940"

  • Συζητήσαμε για τον πόλεμο,την ειρήνη και για τα γεγονότα που διαδραματίστηκαν τότε (χρήσιμο εποπτικό υλικό: kindykids ). Επίσης συζητήσαμε για τα χρώματα της ελληνικής σημαίας και το συμβολισμό τους.



  • Τραγούδια που μάθαμε: "Βάζει ο Ντούτσε" , "Κορόιδο Μουσολίνι"

  • Ζωγραφική (έννοιες μικρό-μεγάλο)


  • Καδράκι "ΟΧΙ"




  • Ομαδική δραστηριότητα:
'Επειτα συζητήσαμε με τα παιδιά την έννοια του ΟΧΙ γενικότερα όπως επίσης και του ΝΑΙ και καταλήξαμε στα εξής συμπεράσματα :



  • Τα παιδιά έφτιαξαν τις σημαιούλες τους....



και κρατώντας τις σημαίες ψηλά κάναμε παρέλαση στην αυλή του σχολείου και είπαμε τα ποιηματάκια μας.

Δευτέρα, 21 Οκτωβρίου 2013

ΘΕΜΑ: "ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΑ ΦΡΟΥΤΑ"

ΤΟ ΜΗΛΟ

Μετά το σταφύλι συνεχίσαμε με το μήλο.
  • Μέσα απο εικόνες βιβλίων μάθαμε οτι υπάρχουν κόκκινα, πράσινα αλλά και ροζ μήλα τα οποία κόβουμε απο τη μηλιά το φθινόπωρο γιατί τότε είναι ώριμα ενώ νωρίτερα είναι απλά μπουμπουκάκια που σιγά-σιγά ανθίζουν και γίνονται μήλα με τη βοήθεια του ήλιου και του νερού. Ρώτησα τα παιδιά πως μπορεί να φαγωθεί ένα μήλο:
    Απαντήσεις: Σκέτο φρούτο, μηλόπιτα, μαρμελάδα, ψητό μήλο!!!

  • Αίνιγμα για το μήλο:
"Είμαι τόπι κόκινο
αν με καθαρίσεις
άσπρο νόστιμο καρπό
αμέσως θα αντικρύσεις."
 
  • Ποίημα για τη μηλιά:
"Η μικρή μας η μηλιά
μήλα κόκκινα πολλά
δείτε είναι φορτωμένη
σαν νυφούλα στολισμένη."
 
  • Τραγούδι: "Στη μηλιά τη φορτωμένη"
 
  • Παραμύθι: "Η μικρή μηλιά" (Χ. Αμανατίδου)
 
  • Ομαδικό παιχνίδι με μπάλα στην αυλή: "Τα μήλα"
 
  • "Η μηλιά" (ατομική κατασκευή απο ρολό)
Το κάθε παιδί έβαψε με κόκκινη δαχτυλομπογιά ένα πράσινο Α4 για να δημιουργήσει τα μήλα πάνω στο πράσινο φύλλωμα. Έπειτα με τη χρήση πινέλου έβαψε τον κορμό (ρολό). Τέλος τσαλακώσαμε τα χαρτιά και τα βάλαμε μέσα στο ρολό και......έτοιμες οι μηλιές...........:
 
 
 

 


 
 
ΤΟ ΑΧΛΑΔΙ
 
  • Αίνιγμα για το αχλάδι:
"Ποιο φρούτο αναστενάζει
για το λάδι;"
 
  • Ποίημα για το αχλάδι:
"Είμαι χοντρό, είμαι λεπτό
ίσως και λίγο στρογγυλό.
Είμαι μικρούλι και κοντό
άλλοτε είμαι μακρουλό.
Είμαι ένα αχλάδι ζουμερό
και πάντοτε πολύ γλυκό."
  • Αριθμητικές έννοιες:
Στην αρχή είχαμε 2 ΟΛΟΚΛΗΡΑ αχλάδια.
Ρώτησα τα παιδιά πως θα μπορούσαμε να φάμε όλοι απο ένα κομμάτι.
Σκέφτηκαν και απάντησαν να το κόψουμε σε πολλά κομμάτια.Έτσι κι έγινε. 'Επειτα θέλησα να μοιράσω το άλλο αχλάδι σε δυο παιδάκια. Τι ποσότητα όμως έπρεπε να πάρει το καθένα για να μην αδικηθεί κανένα τους; Αποφασίσαμε λοιπόν και το κόψαμε σε 2 ΜΙΣΑ- ΙΣΑ ΜΕΡΗ.

  • "Το αχλάδι" - Ατομική εργασία (Ζωγραφική με σφουγγαράκια)



  • Παιχνίδι αναγνώρισης φρούτων
Είχαμε όλα τα φθινοπωρινά φρούτα. Το κάθε παιδί με τη σειρά έδενε τα μάτια για να μη βλέπει και έπιανε ένα φρούτο στη τύχη το οποίο προσπαθούσε να αναγνωρίσει μέσω της αφής ή και της όσφρησης.
  • Φύλλο εργασίας για τα φθινοπωρινά φρούτα:



 

Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου 2013

ΘΕΜΑ: "ΜΥΡΙΣΕ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ Η ΤΑΞΗ...."

Μια βόλτα στο πάρκο ήταν αρκετή για να μαζέψω ένα σωρό φυλλαράκια, κλαδάκια ακόμα και κάτι σαν μικρό φθινοπωρινό δεντράκι και φυσικά τα μετέφερα όλα στη τάξη για παρατήρηση και συζήτηση.

 
  • Συζητήσαμε για τις αλλαγές στη φύση που πραγματοποιούνται την εποχή αυτή, τα φύλλα των δέντρων αλλάζουν χρώμα και αρχίζουν να πέφτουν απο τον αέρα.
 
  • Παιχνίδι με τα φύλλα: Το κάθε παιδί είχε μπροστά του ένα μεγάλο φύλλο και προσπαθούσε φυσώντας το - με την αναπνοή του να το πάει απο τη μια άκρη του τραπεζιού στην άλλη.
 
  • Σειροθέτηση των κλαδιών των δέτρων
1.Απο το πιο ψηλό στο πιο κοντό
2. Απο το πιο χοντρό στο πιο λεπτό
 
  • Παιχνίδι αριθμητικής:
    Τα παιδιά είχαν μπροστά τους αρκετά κλαδάκια δέντρων, εγώ έλεγα ένα νούμερο απο το 1 εως το 6 και τότε γρήγορα το καθένα έπρεπε να βρει και να σηκώσει ψηλά τόσα κλαδάκια όσα ο αριθμός που είχα πει.
 
  • Τραγούδι: "Πέφτουν τα φύλλα απ'τα δεντράκια"
 
  • "Φθινοπωρινό δεντράκι" - Ατομική εργασία (όπου τα παιδιά κολλάνε τα φυλλαράκια και χρωματίζουν τον κορμό)
 
 
  • Φύλλα φθινοπωρινά (τα παιδιά ζωγράφισαν με δαχτυλομπογιές στα χρώματα του φθινοπώρου)
 
 
 
 
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ
Γνωρίσαμε τα τρια παιδάκια του φθινοπώρου και τα χαρακτηριστικά του κάθε μήνα μέσα απο το παραμύθι "Ο παππούς ο χρόνος" (διαβάσαμε μόνο το απόσπασμα που αφορά το φθινόπωρο)
  • Ποίημα "Τα παιδιά του φθινοπώρου":
"Ο Σεπτέμβρης πρώτα κρύα
τρέχει ανοίγει τα σχολεία.
Ο Οκτώβρης συγυρίζει
ναφθαλίνη σου μυρίζει.
Κι ο Νοέμβρης με βροχή
σκάβει, σπέρνει όλη τη γη."


  •  Τραγούδι: "Τα παιδιά του φθινοπώρου" απο το τεύχος 77 του περιοδικού "Παράθυρο"


  • Ζωγραφική :


     
     

Τετάρτη, 16 Οκτωβρίου 2013

ΘΕΜΑ: "ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ"

  • Παρατηρήσαμε τη πυραμίδα της μεσογειακής διατροφής και συζητήσαμε ποιες είναι οι υγιεινές τροφές και ποιες οι βλαβερές, ποιες πρέπει να τρώμε συχνά και ποιες σπανιότερα για να είμαστε υγιείς, όμορφοι και δυνατοί.

  • Τραγούδι της Υγιεινής Διατροφής απο το ιστολόγιο της Ελένης :
"Στις σαλάτες λέμε ΝΑΙ
Στο ψωμάκι λέμε ΝΑΙ
Στα ψαράκια λέμε ΝΑΙ
Και στο γάλα λέμε ΝΑΙ
Στα μαρούλια λέμε ΝΑΙ
Και στα μακαρόνια λέμε ΝΑΙ
 
ΌΧΙ λέμε στο λίπος
ΌΧΙ και στα αλλαντικά
ΌΧΙ στα πατατάκια
ΌΧΙ και στα γλυκά
 
Στους χυμούς λέμε ΝΑΙ
Στα φρουτάκια λέμε ΝΑΙ
Στο τυράκι λέμε ΝΑΙ
Και στο μέλι λέμε ΝΑΙ
Στο λαδάκι λέμε ΝΑΙ
Στις ελίτσες λέμε ΝΑΙ
 
ΌΧΙ στις σοκολάτες
ΌΧΙ και στα αναψυκτικά
ΌΧΙ στις καραμέλες
ΌΧΙ στα κρουασάν"

  • "Το πιάτο της υγιεινής διατροφής" (ατομική εργασία -ζωγραφική και κολλητική)
Διαλέξαμε με τα παιδιά ορισμένες υγιεινές τροφές που πρέπει να συμπεριλαμβάνονται στο εβδομαδιαίο διαιτολόγιό μας  (ελίτσες, γάλα, λαχανικά, φρούτα κ.α.) και έπειτα το κάθε παιδάκι έφτιαξε το δικό του πιάτο.




 
  • Φύλλο εργασίας: Αντιστοίχιση αριθμών με τρόφιμα
 

Σάββατο, 12 Οκτωβρίου 2013

ΘΕΜΑ: "Ο ΤΡΥΓΟΣ"

Ένα ποτήρι κρασί ήταν αρκετό για να ξεκινήσει η συζήτηση με τα παιδιά σχετικά με τη προέλευση του.
  • Τα παιδιά είχαν ήδη κάποιες γνώσεις όσο αφορά στη διαδικασία του τρύγου και με τη παρατήρηση -σχολιασμό ορισμένων φωτογραφιών κατάφεραν να ταξινομήσουν με βάση τη χρονική σειρά έξι εικόνες στις οποίες απεικονίζονταν τα στάδια του τρύγου.


  • Ποίημα:                       "Η κληματαριά"
Σταφυλάκια κρεμαστά
γλυκά,λιχουδιαστά
να σας φάω λαχταρώ
μα να φτάσω δε μπορώ.
Αχ!κληματαριά ψηλή
θα ανέβω στο σκαμνί

  • Παραμύθι: "Το σταφύλι της Χαράς" απο το τευχος 29 του περιοδικού "Παράθυρο" και "Η περήφανη κληματαριά"

  • Δραματοποίηση: "Ο Τρύγος"
Ήταν νύχτα. Όλοι κοιμούνται. (τα παιδιά είναι ξαπλωμένα). Μόλις ξημέρωσε τεντώθηκαν καλά (τεντώνουν το κορμάκι τους), πλύθηκαν, έφαγαν (μιμούνται τις αντίστοιχες κινήσεις) και ξεκίνησαν για το αμπέλι (κανονικό βάδισμα). Σε λίγο όμως άρχισαν να περπατούν πιο βιαστικά, ύστερα τρέχοντας και έπειτα πάλι σιγά κλπ. Σκύβουν και αρχίζουν το μάζεμα των σταφυλιών (προχωρούν σκυφτά με αργά βήματα και με τα χέρια τους κάνουν την ανάλογη κίνηση). Στη συνέχεια κάνουν πως αδειάζουν τα κοφίνια, πως ξεκουράζονται, πως τα μεταφέρουν στο πατητήρι και ξεκινουν το πατημα των σταφυλιών κλπ.
Συνεχίστηκε για αρκετή ώρα με πολλές ιδέες των παιδιών.

  • Άσκηση προγραφής (ένωσαν τις διακεκομμένες γραμμές ώστε να σχηματιστεί το σταφύλι και μετά το χρωμάτισαν)

 
 
 
  • "Ο Τρύγος" - Ατομική εργασία (τα παιδιά χρωμάτισαν τις εικόνες με ξυλομπογιές και στο μικρό τσαμπί έφτιαξαν ρώγες απο πλαστελίνη και τις κόλλησαν) 

 
 

Τετάρτη, 9 Οκτωβρίου 2013

ΘΕΜΑ: "ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ"

Παγκόσμια ημέρα ταχυδρομείων σήμερα και με αφορμή το ποίημα "Ένα μήνυμα θα στείλω" απο το βιβλίο "Δημιουργικές,διαθεματικές δραστηριότητες με αφορμή ένα ποίημα"  ασχοληθήκαμε με το θέμα αυτό.

  • Παρατηρήσαμε τις εικόνες, συζητήσαμε για το επάγγελμα του ταχυδρόμου, για την αλληλογραφία, για τους λόγους που στέλνουμε γράμμα ακόμα και για το ταχυδρομικό περιστέρι.


 
 
  • Κινητικό παιχνίδι :"Ταχυδρομικά περιστέρια"
    Τα παιδιά μεταμορφώθηκαν σε ταχυδρομικά περιστέρια. Το ένα μετά το άλλο κρατούσε με το στόμα-ράμφος του ένα γράμμα και ακολουθούσε μια διαδρομή εμποδίων (μέσα και έξω απο το στεφάνι, καθόταν σε καρέκλα, πηδούσε πάνω απο ένα μεγάλο τουβλάκι) για να φτάσει στο τέλος σε ένα κουτί στο οποίο άφηνε το γράμμα.
 


 
  •  Παραμύθι: "Η αλεπού ταχυδρόμος"
 
  • "Στέλνω γράμμα σε ένα φίλο"
Τα παιδιά έφτιαξαν μια ζωγραφιά με σκοπό να τη στείλουν σε εναν φίλο  τους.
 
 
 


 
Έπειτα έκλεισαν τη ζωγραφιά τους μέσα στο φάκελο, κόλλησαν το γραμματόσημο και μου έλεγαν το όνομα του παραλήπτη για να το γράψω.
 

 
 
 

 

Παρασκευή, 4 Οκτωβρίου 2013

ΘΕΜΑ: "ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ"

Σήμερα γιορτάζουν τα ζωάκια!!!
Έτσι λοιπόν το κάθε παιδί έφερε απο το σπίτι το αγαπημένο του ζωάκι-παιχνίδι και μας το παρουσίασε.

Ορισμένα παιδιά έτυχε να έχουν πραγματικό ζωάκι- κατοικίδιο οπότε μας μίλησαν γι' αυτό (πως το λένε, τι κάνουν μαζί του, τι ζώο είναι, τι χρώματα έχει).
Συζητήσαμε  για τα προιόντα που παίρνουμε απο ορισμένα ζωάκια (απο τη μέλισσα το μέλι, απο το πρόβατο το κρέας και το μαλλί , απο τη κατσίκα το γάλα κλπ). Τέλος αναφερθήκαμε στη φροντίδα των ζώων και τους αποδεκτούς τρόπους συμπερφιφοράς απέναντί τους.

  • Τραγούδια: Το κάθε παιδί διάλεξε ένα τραγούδι που να αναφέρεται σε κάποιο ζώο και το τραγούδησε στην υπόλοιπη ομάδα: "Ήταν ένας γάιδαρος", "Οι 9 μελισσούλες", "Το γουρουνάκι" , "Το ποντικάκι", "Η καλή μας αγελάδα" και άλλα πολλά.
Γράψαμε όμως και το δικό μας τραγουδάκι κι ενώνοντας τους διάφορους στίχους που πρότειναν τα παιδιά καταλήξαμε σε αυτό:
"Χρόνια Πολλά ζωάκια που σας αγαπάμε
και βόλτα σας πάμε
και σας βάζουμε να κάνετε μπάνιο
και σας παίρνουμε αγκαλιά
και σας προσέχουμε πολύ
και σας στέλνουμε φιλί"
 
  • Ποίημα: "Τα ζώα" του Ι.Πολέμη
"Ποτέ δε θα πειράξω
τα ζώα τα καημένα,
μην τάχα σαν εμένα
κι εκείνα δεν πονούν;
Θα τα χαϊδεύω πάντα,
προστάτης τους θα γίνω.
Ποτέ δε θα τ' αφήνω
στους δρόμους να πεινούν.
Ακόμα κι όταν βλέπω
πως τα παιδεύουν άλλοι,
εγώ θα τρέχω πάλι
με θάρρος σταθερό,
θα προσπαθώ με χάδια
τον πόνο τους να γιάνω
κι ό,τι μπορώ θα κάνω
να τα παρηγορώ."
 
 
  • Μουσικοκινητική: "Βατραχάκι" , "Λαγουδάκι" , "Χελωνίτσα" , "Γατάκι","Πελαργός", "Πεταλούδα" απο το cd της Κυνηγού.
 
  • Παιχνίδια:
1. "Περπατώ, περπατώ εις το δάσος όταν ο λύκος δεν είναι εδώ"
2. Αναγνώριση διάφορων ήχων ζώων απο cd
3. Επιτραπέζιο παιχνίδι "Η μαμά με τα μικρά"
 

  • Σκυλάκι Δαλματίας (ατομική εργασία- χαρτοδιπλωτική origami)
 

 
 

  • Άσκηση προγραφής: "Ενώνω τα ίδια ζωάκια" (φύλλο εργασίας που ανακάλυψα στο www.click-me.gr )
 
 

Πέμπτη, 3 Οκτωβρίου 2013

ΘΕΜΑ :"Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ"

Αφου μιλήσαμε εκτενώς για τον παππού και τη γιαγιά λόγω της παγκόσμιας ημέρας τρίτης ηλικίας, είπαμε να συνεχίσουμε με το θέμα "οικογένεια".
Ρώτησα λοιπόν τα παιδιά πως νομίζουν οτι δημιουργείται η οικογένεια, πως ήρθαν στον κόσμο.
Απαντήσεις που κυριάρχησαν:
  1. Απο τον Χριστό
  2. Απο τη κοιλιά της μαμάς
  3. Με έβαλε στη κοιλιά η μαμά και με γέννησε
  4. Ο μπαμπάς ντύθηκε γαμπρός και η μαμά νύφη και μετά με γέννησαν
Έπειτα τα παιδιά παρατήρησαν ορισμένες εικόνες σχετικές με το θέμα, τις σχολίασαν, έβγαλαν τα δικά τους συμπεράσματα και τέλος μας σύστησαν ο καθένας τη δική του οικογένεια (τα ονόματα τους και τη συγγένεια που έχουν)
Στην ερώτηση μου τι κάνουμε με την οικογένεια μας , οι απαντήσεις ήταν πάαααρα πολλές. Ενδεικτικά αναφέρω: μας αγαπάνε, κολυμπάμε, πάμε διακοπές, τρώμε μαζί, παίζουμε.
Επίσης συζήτησαμε γιατι είναι τόσο σημαντική η οικογένεια.

  • Ποίημα:
"Η γελαστη οικογένεια"(Μ.Γουμενοπούλου)
Πάνω στο άσπρο το χαρτάκι, ζωγραφίζω ένα σπιτάκι
καναπέ,χαλί και τζάκι.
Καθιστούς στον καναπέ σχεδιάζω έναν πατέρα,
δυο παιδιά και μια μητέρα.
Και επειδή θέλω πολύ να φανεί στη ζωγραφιά μου
η χαρά που 'χει η καρδιά μου,
των χειλιών τις άκρες κάνω προς τα πάνω να κοιτάνε
κι έτσι όλοι τους γελάνε.


  • Ζωγραφική -ατομική εργασία όπου το κάθε παιδί ζωγράφισε τα μέλη της οικογένειας του (παρουσιάζω ορισμένες):





  • Φύλλο εργασίας - Αντιστοίχιση του κάθε μέλους της οικογένειας με τη σκιά του (απο το ιστολόγιο Los Ninos )
  • Συμβολικό Παιχνίδι ρόλων:
    Αυτή ήταν μια αυθόρμητη δραστηριότητα που προέκυψε απο τα παιδιά τα οποία επηρεασμένα απο τη συζήτηση που είχε προηγηθέί, την ώρα του ελευθερου παιχνιδιού μοίρασαν ρόλους (μητέρα,πατέρας, παιδιά) και αναπαραστουσαν σκηνές της καθημερινής οικογενειακής τους ζωής.
 

Τετάρτη, 2 Οκτωβρίου 2013

ΚΟΥΚΛΟΣΠΙΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΑΠΟΡΡΥΠΑΝΤΙΚΟΥ ΡΟΥΧΩΝ

Φέτος στον παιδικό σταθμό που έχουμε δεν υπάρχουν καθόλου γωνιές και τα παιχνίδια κυρίως είναι οικοδομικό υλικό.

'Ετσι σκέφτηκα να φτιάξω...κάτι σαν... κουκλόσπιτο απο το απορρυπαντικό ρούχων που πρόσφατα μου τελείωσε!!!
Απλή και ευκολη κατασκευη, η οποία στα παιδιά άρεσε πολύ, κατενθουσιάστηκαν παίζοντας με το κουκλόσπιτο και τα ανθρωπακια playmobil που έχουν ήδη στον παιδικό!!


 

Τρίτη, 1 Οκτωβρίου 2013

ΘΕΜΑ:"ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΡΙΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ"

 Σήμερα η μέρα είναι αφιερώμενη στον παππού και στη γιαγιά που τόσο πολύ μας αγαπάνε και μας προσέχουν.
  • Συζήτηση: Σαν ερέθισμα για να ξεκινήσω τη συζήτηση με τα παιδιά χρησιμοποιήσα τον πίνακα ζωγραφικής "Η αγαπημένη της γιαγιάς" του Γ.Ιακωβίδη :

Σχολιάσαμε τον πίνακα και έπειτα το κάθε παιδί μας παρουσίασε τους δικους του παππούδες και γιαγιάδες, τα ονόματα τους, τα χαρακτηριστικά τους (άσπρα μαλλιά, γυαλιά κλπ), τι κάνουμε μαζί τους, αν μένουν κοντά ή στο χωριο.



  • Κάρτα για τον παππού και τη γιαγιά (ατομική κατασκευη)
Την αρχική ιδέα για το σχήμα της κάρτας εμπνευστηκα απο εδώ
Τα παιδιά ζωγάφισαν τον παππού και τη γιαγιά ή και ό,τι άλλο ήθελαν για να φτιάξουν το εσωτερικό της κάρτας τους. Έπειτα κόλλησαν βαμβάκι για άσπρα μαλλιά, ματάκια και ζωγράφισαν το στόμα και τη μύτη.
Στην εξωτερική πλευρά της κάρτας γράψαμε ένα ποίημα:

"Έχω μια γλυκιά γιαγιά
  Που πολύ με αγαπά
Έναν παππούλη γελαστό,
Τρυφερό και στοργικό.
 
Το Θεό παρακαλώ
Να τους φυλάει και τους δυο
Να 'χουν πάντα την υγειά τους
Και χαρά στα πρόσωπά τους."
Ολόκληρο το ποίημα μπορείτε να διαβάσετε εδώ
 
και...έτοιμες οι καρτούλες μας:


Ορισμένες απο τις ζωγραφιές των παιδιών ,όπου αποτύπωσαν τον εαυτό τους με τους παππούδες τους, και οι οποίες κολλήθηκαν στο εσωτερικό μέρος της κάρτας: