Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2014

ΘΕΜΑ : "ΧΑΡΤΑΕΤΟΣ..."

  • Συζητήσαμε για το έθιμο της Καθαράς Δευτέρας- το πέταγμα του χαρταετού και ο καθένας μίλησε για τον δικό του, πως είναι,τι σχέδια έχει κλπ


  • Παραμύθι : "Ο περήφανος χαρταετός"

  • Ποιήμα:                                              Ο χαρταετός
Σαν κοιτώ τον χαρταετό μου
να πετάει ψηλά,
τον κοιτώ και με κοιτάει
του γελώ και μου γελά.
Και θαρρώ τότε πως είμαι
πλάσμα φτερωτό
και μαζί με τον αετό μου
πρόσχαρα πετώ!
 
  • Παιχνίδι: Παίξαμε το γνωστό "πετάει-πετάει" (εμείς το παίξαμε για πρώτη φορά και τα παιδιά το δισκέδασαν πολύ)

 
 
  • Ζωγραφική με μαρκαδόρους
Το κάθε παιδί ζωγράφισε το χαρταετό του
 
 
 
 

 
 
 
 

 
 

 
  • Φυλλο εργασίας - Προγραφή
Τα παιδιά ένωσαν τις διακεκομμένες γραμμές έτσι ώστε να σχηματιστούν οι χαρτετοί και οι ουρές τους και μετά τους ζωγράφισαν

 
 
 

 
 
  • Κατασκευη χαρταετού
Τα παιδιά μέτρησαν πόσα ξυλάκια θα χρειαστούν έτσι ώστε να κολλήσουν ένα σε κάθε πλευρά του χαρταετού, τα κόλλησαν και έπειτα ζωγράφισαν το πρόσωπό του.
 

 
 


Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014

ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΕΣ ΜΑΣΚΕΣ!!

ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ........
 
ΜΑΣΚΑ-ΧΑΝΟΥΜΙΣΑ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ
 
 

 
ΜΑΣΚΑ-ΠΕΙΡΑΤΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΓΟΡΙΑ
 

 
Oι μάσκες που έφτιαξε η συνάδελφος στο διπλανό τμήμα
και με τις οποίες ξετρελλάθηκα!!!
 
ΜΑΣΚΕΣ ΜΙΝΥ ΚΑΙ ΜΙΚΥ ΜΑΟΥΣ


Tα πατρον:




Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

ΘΕΜΑ: "ΚΛΟΟΥΝ!!!!"

Τη πρώτη μέρα που ξεκινήσαμε το project κλόουν είχα αφήσει πάνω στα τραπεζάκια διάφορες φωτογραφίες κλόουν και έτσι όταν μπήκαν τα παιδιά στη τάξη και ανακάλυψαν τη μικρή αυτή έκπληξη , άρχισαν να παρατηρούν τις φωτογραφίες και να συζητούν αρχικά μεταξύ τους και έπειτα όλοι μαζί....
-Τι είναι ο κλόουν;
-Που μπορούμε να δούμε έναν κλόουν;
-Πως περπατά ένας κλόουν;
-Τι ρούχα φοράει;
-Πως είναι το πρόσωπο του;Τα μαλλιά του;
-Aν είναι επάγγελμα;
-Αν μοιάζουμε ή διαφέρουμε απο αυτούς;


 
 
Ομαδική εργασία
Συμφωνήσαμε με τα παιδιά να φτιάξουμε έναν μεγάλο κλόουν για να στολίσουμε τη τάξη μας.
Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες, η κάθε ομάδα αποφάσισε ποιο χρώμα θα χρησιμοποιήσει για να βάψει το κομμάτι που της αναλογεί...

 
παράλληλα άλλη ομάδα παιδιών φυσούσε και ανακάτευε σερπατίνες για να δημιουργηθούν τα μαλλιά του κλόουν μας...
 
 
τα οποία και κόλλησαν....
 
 


ΚΑΙ...ΕΤΟΙΜΟΣ Ο ΚΛΟΟΥΝ στον οποίο τα παιδιά έδωσαν το όνομα ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΚΛΟΟΥΝ παρ' όλο που δεν έχουμε κάποιον Παναγιώτη στη τάξη μας!!!

 
 
Τα παιδιά είπαν διάφορες λέξεις σχετικά με τις Απόκριες και τις βάλαμε όλες μαζί στο μπαλόνι του Παναγιωτοκλόουν μας.
 
 
 

Μουσικοκινητική
Χορέψαμε σε ρυθμό γιάνκα το τραγούδι "Καρναβάλι!Go!Go!Go!" απο το περιοδικό Παράθυρο στην Εκπαίδευση (τευχος 79)


 
Τραγούδι : "Ο παλιάτσος"

Παραμύθι : "Ο ασπρόμαυρος κλόουν" το βρήκα εδώ κι εγώ απλώς το "εικονογράφησα"

Θεατρικός Αυτοσχεδιασμός
Ζήτησα απο τα παιδιά να φέρουν απο το σπίτι τους ό,τι νομίζουν πως θα ταίριαζε να φορέσει ένας κλόουν. Όσοι δεν έφεραν δανείστηκαν ρούχα απο τη γωνιά μεταμφίεσης και έγιναν κλόουν,
 ο καθένας για μερικά λεπτά και με τα αστεία τους και τις κινήσεις τους, μας έκαναν να γελάσουμε πολύ!!!!









Ατομική εργασία-Κατασκευη κλόουν
Το κάθε παιδί ζωγράφισε τον δικό του κλόουν με όποια χρώματα ήθελε...

 
Έπειτα εγώ έκοψα τα κομμάτια και τα ένωσα με διπλόκαρφα.
 
 



Ατομική εργασία- Ζωγραφική κλόουν
Τα παιδιά χρωμάτισαν τους κλόουν και έπειτα ζωγράφισαν απο κάτω τον δικό τους κλόουν όπως τον φαντάστηκαν!






Φύλλο εργασίας: Βρες τις διαφορές




 

Κατασκευη στολής κλόουν (ιδέα απο pinterest)
Τέλος φτιάξαμε μια απλή στολή κλόουν με καπελάκια που είχαν ξεμείνει απο κάποιο πάρτυ(δε μας έπαιρνε ο χρόνος να κατασκευάσουμε καπέλο) και χρωματίζωντας με τέμπερες χάρτινα πιάτα και αυγοθήκες!!
 
Και ............να 'μαστε!!!