Παρασκευή, 31 Οκτωβρίου 2014

ΘΕΜΑ:"ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗΣ"

Σήμερα τα παιδιά έφεραν τους κουμπουράδες τους στη τάξη μας:


και τους παρουσίασαν στους φίλους τους:


είδαμε και έναν αυτοσχέδιο κουμπαρά που έφτιαξε μια μαμά!!!
 
και έναν υπέροχο κουμπαρά γουρουνάκι:
 
 
  • Συζητήσαμε με τα παιδιά για την αποταμίευση και είπε το καθένα τι θα αγοράσει όταν γεμίσει ο κουμπαράς του!!!
 
  • Τραγούδι: "Αποταμίευση" από το ιστολόγιο της Ανθής
 
  • Μάθαμε τη παροιμία: "Φασούλι το φασούλι γεμίζει το σακούλι"
 
  • Ατομική εργασία (κολλητική)
Εμπνευστήκαμε από τη παροιμία και φτιάξαμε καδράκια
 
 


 
 


  • Ζωγραφική
Το κάθε παιδί διάλεξε και ζωγράφισε ό,τι του άρεσε περισσότερο από το παραμύθι:









 
 

Δευτέρα, 27 Οκτωβρίου 2014

ΘΕΜΑ: "28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ"

Με αφορμή τον εορτασμό της 28ης Οκτωβρίου συζητήσαμε με τα παιδιά για την ΕΙΡΗΝΗ και τον ΠΟΛΕΜΟ.
Η ερώτηση η δική μου "Τι  νομίζετε ότι συμβαίνει όταν έχουμε πόλεμο;" ... οι απαντήσεις τους:
-Πηγαίνουν οι άνθρωποι στο νοσοκομείο
-Πεθαίνουν οι άνθρωποι
-Νιώθουμε λύπη
-Πεινάμε
-Φοβόμαστε
-Είναι κακό γιατί όλοι μπορεί να καούν
-Πετούν βόμβες και μπορεί να διαλυθεί το σχολείο και τα σπίτια μας

Ποια χρώματα ταιριάζουν στον πόλεμο;
 -Σχεδόν όλα τα παιδιά είπαν μαύρο και 2 παιδιά είπαν καφέ

"Όταν έχουμε ειρήνη....;"
-Πηγαίνουμε στις κούνιες
-Χαμογελάμε
-Πηγαίνουμε σχολείο
-Παίζουμε
-Τραγουδάμε
-Πηγαίνουμε στο λούνα παρκ

Ποια χρώματα ταιριάζουν στην ειρήνη;
-Άσπρο, πράσινο, ροζ, κόκκινο, κίτρινο

Ένα κορίτσι διάλεξε ρούχα από τη γωνιά μεταμφίεσης και ντύθηκε ειρήνη με έκφραση χαρούμενη.


Ένα αγόρι ντύθηκε πόλεμος με έκφρασή πολύ θυμωμένη.

Αποφασίσαμε όμως πως όλοι προτιμάμε την ειρήνη και έτσι τρέξαμε και τη κλείσαμε σφιχτά στην αγκαλιά μας!!!
 
Έπειτα έδωσα στα παιδιά από ένα χαρτί Α4 τσακισμένο στη μέση και τους ζήτησα να φανταστούν πως θα ήταν η ειρήνη και ο πόλεμος σαν άνθρωποι και να ζωγραφίσουν στο μισό την ειρήνη και στο άλλο μισό τον πόλεμο.

με εξέπληξαν ευχάριστα.............


 




 
Κατασκευή (με πατρόν που βρήκα στο ιστολόγιο της κυρίας Ανθής )
 
 
Τα σημαιάκια μας για τη σημερινή μας παρέλαση
 



Τετάρτη, 22 Οκτωβρίου 2014

ΘΕΜΑ: "ΦΡΟΥΤΑ ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ"

Συνεχίσαμε στην ενότητα φρούτα του φθινοπώρου με ένα φρούτο που τα παιδιά γνωρίζουν και τρώνε με ευχαρίστηση, το αχλάδι.

  • Κολλητική (ατομική εργασία)


Ακολούθησε το ρόδι ,ένα υπέροχο φρούτο που όμως πολλά παιδάκια δεν είχαν δοκιμάσει.
  • Περιεργαστήκαμε το αληθινό ρόδι αλλά και το διακοσμητικό και...

....έπειτα το δοκιμάσαμε και μας άρεσε πολύ!!!!!!
 
  • Ζωγραφική και κολλητική (ατομική εργασία)
 


 

 
  • Φύλλο εργασίας (μαθηματικά) από το ιστολόγιο της Τάνιας
Τα παιδιά ζωγράφισαν τα ρόδια , τα έκοψαν και έπειτα τα κόλλησαν ανάλογα με τον αριθμό.
 


 
 
και εδώ εν ώρα εργασίας....
 

Παρασκευή, 17 Οκτωβρίου 2014

ΘΕΜΑ: "ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΓΙΑ...ΜΗΛΑ"

Μήλα (κόκκινα , ξινόμηλα , golden) σε διάφορα χρώματα έκαναν την εμφάνισή τους στη τάξη μας..

 
  • Συζητήσαμε για τα οφέλη του μήλου στην υγεία μας αλλά και για τα πόσα πράγματα μπορούμε να φτιάξουμε από αυτά, π.χ.: μαρμελάδα,χυμός, μήλα ψητά.
 
 
  • Γνωρίζω τα μήλα μέσω των αισθήσεών μου
 
Παρατηρήσαμε τις διαφορές στο χρώμα και το μέγεθος. Τα αγγίξαμε και είχαν όλα την ίδια υφή.
Έπειτα τα μυρίσαμε
 
 
Κάποια παιδιά είχαν δοκιμάσει και πράσινα και κόκκινα μηλαράκια , κάποια άλλα όμως όχι.
Καθάρισα τα μηλαράκια και διαπιστώσαμε πως εσωτερικά είναι όλα άσπρα με κουκούτσια
Εδώ μου δόθηκε η ευκαιρία να τους μιλήσω για τις έννοιες μισό-ολόκληρο και να παίξουμε με αυτές:
 
 
Αποφασίσαμε να τα γευτούμε και να ψηφίσουμε αυτό που μας άρεσε περισσότερο.
 
 
Το κόκκινο μήλο ψηφίστηκε από τα παιδιά ως το πιο γευστικό!!!
 


  • Παιχνίδια με το μήλο

1) Το κάθε παιδί με τη σειρά του προσπαθούσε να στερεώσει το μήλο στο λαιμό του και να περπατήσει μια προγραμματισμένη από πριν απόσταση χωρίς να του πέσει το μήλο.


 
2) Τα παιδιά είναι σε ζευγάρια και προσπαθούν να στερεώσουν το μήλο ανάμεσα στα σώματά τους και να διανύσουν μια απόσταση. Το πρώτο ζευγάρι που θα φτάσει στο τέρμα της διαδρομής κερδίζει!!!


  • Φύλλο εργασίας προγραφής (μισό-ολόκληρο)
Τα παιδιά αποφάσισαν να ζωγραφίσουν το μισό πράσινο και το άλλο μισό κόκκινο.

 
 
  • Μήλο από χάρτινο πιάτο (ατομική κατασκευή - ζωγραφική με πινέλο)