Πέμπτη, 7 Μαΐου 2015

ΘΕΜΑ :"ΖΟΥΜ-ΖΟΥΜ ΜΕΛΙΣΣΑ ΠΕΤΑ..."

Την εβδομάδα που μας πέρασε γνωρίσαμε τις μελισσούλες, τη δομή της κοινωνίας τους, το τρόπο επικοινωνίας τους ,τα προϊόντα τους, τη χρησιμότητα τους!!



  • Παιχνίδι μίμησης
Το κάθε παιδί σηκωνόταν όρθιο και άκουγε από μένα μια λέξη : ή βασίλισσα ή κηφήνας ή εργάτρια.
Τότε το παιδί έπρεπε να μας δείξει αυτό που είναι με παντομίμα , π.χ. "είσαι βασίλισσα" και το παιδί έκανε ότι γεννάει αυγά ή ότι δίνει εντολές κλπ. (δυστυχώς δεν έχω φωτογραφίες )

  • Ομαδικό παιχνίδι : "Περνά - περνά η μέλισσα"




  • Ατομική εργασία :ΜΕΛΙΣΣΑ

όπου το κάθε παιδί έκοψε το σώμα της μέλισσα που εγώ είχα σχεδιάσει
 
έπειτα με κολάζ συναρμολόγησε τη μέλισσα
και τέλος ζωγράφισε το πρόσωπο και τα λουλούδια στα οποία εκείνη πήγαινε 
 

 

 
  • Φύλλο εργασίας (προγραφή)
 

 
  • Ομαδική εργασία ΚΥΨΕΛΗ ΜΕΛΙΣΣΩΝ
Συμφωνήσαμε με τα παιδιά να φτιάξουμε μια κυψέλη...η οποία αποτελείται από;;
πολλά κελιά , απάντησαν τα παιδιά. Οπότε το κάθε παιδί πήρε το δικό του κελί και μέσα ζωγράφισε ό,τι το εντυπωσίασε περισσότερο από όσα μάθαμε για τις μέλισσες.
 



 
τα ενώσαμε και... έτοιμη η κυψέλη μας!!!
 
Η ΦΩΝΟΥΛΑ "Μ" ΤΗΣ ΜΕΛΙΣΣΑΣ
 
 
  • Είπαμε όσες λεξούλες γνωρίζουμε από Μ
 
 
  • Χωριστήκαμε σε ομάδες και φτιάξαμε το Μ από....
 
μαρκαδόρους 
 
ξυλομπογιές
 
κουζινικά
 
 glitter
 
 
ακόμα και στο ελεύθερο παιχνίδι με πλαστελίνη τα παιδιά επηρεασμένα
απο το θέμα μας , χάραζαν Μ και με φώναζαν όλο χαρά να το δω!!!
 

 
  • Φύλλο εργασίας για το Μ (από την  Ανθή αλλά σαφώς απλοποιημένο)
 







5 σχόλια:

  1. Ζουζουνίσματα κι εσείς Δανάη μου ;;; χαχα
    Τέλειες οι μελισσούλες ... φοβερή η κυψέλη !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΟΣΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΔΑΝΑΗ!! ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τέλεια μπράβο σας !η κυψέλη- κ α τ α π λ η κ τ ι κ ή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ζζζζ... μελισσούλες πολύ ωραίες οι δραστηριότητες σας!!!Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή