Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2016

ΘΕΜΑ:"ΖΩΗ ΣΤΟΥΣ ΠΑΓΟΥΣ"





  • Γράψαμε όμως και το δικό μας παραμύθι:
Με αφορμή τις παρακάτω εικόνες από το περιοδικό Παράθυρο (τεύχος 67) τα παιδιά δημιούργησαν ένα παραμυθάκι


και έπειτα χωρίστηκαν σε ομάδες και δούλεψαν συνεργατικά για την εικονογράφησή του:

το αποτέλεσμα:



 
  • Κίνηση
 
Περπατάμε όπως οι πιγκουίνοι
 
Παίζουμε παιχνίδια στον πάγο
κάνοντας σκι με τη κοιλιά μας
 
Βρίσκουμε το ταίρι μας και ακουμπάμε τους λαιμούς μας
 όπως μάθαμε ότι κάνουν τα ζευγάρια των πιγκουίνων
 
Έπειτα η μαμά γεννάει ένα αυγό - πιγκουινάκι
 
Τώρα είμαστε μεγάλες πολικές αρκούδες και
προσπαθούμε να μιμηθούμε το περπάτημά τους
 
Παίζουμε με την αρκούδα της τάξης
 
Τέλος γίναμε εσκιμώοι και χαιρετάμε τους φίλους μας
με τον παραδοσιακό τρόπο

  • Φύλλο εργασίας προγραφή- ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ (της Τάνιας αλλά λίγο πιο απλό για τα μικρά μου!!)

 
  • Ατομική κατασκευή - ΠΟΛΙΚΗ ΑΡΚΟΥΔΑ ΜΕ ΠΟΤΗΡΙ ΑΠΟ ΦΕΛΙΖΟΛ
(ιδέα απο το διαδίκτο)
 
Τα παιδιά έκοψαν το κεφάλι και τα χέρια της αρκούδας, κόλλησαν μάτια και αυτιά και εγώ τα κόλλησα στο ποτηράκι με σιλικόνη.
 
 


 
 
  • Φύλλο εργασίας λαβύρινθος


  • Την ώρα της ελεύθερης ζωγραφικής
 
 




7 σχόλια:

  1. Μπραβο σας πολυ ομορφες ολες οι δραστηριοτητες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία τα παιχνίδια σας!!!!!!!!!!Μπράβο!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχα όλα Δανάη,ειδικά η δημιουργία του παραμυθιού!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. συγνωμη Δανάη μου για την διαγραφή σχολίου, αλλα κάπου μου κόλλησαν τα γραμματα!

      Διαγραφή
  5. υπέροχες δραστηριότητες!!!αλλα Δανάη μου τα παιχνίδια σας τα εχω ερωτευθεί!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή