Τα κιτρινισμένα φύλλα στην αυλή μας ήταν η αφορμή για να ασχοληθούμε με το θέμα...
Παιχνίδια που παίξαμε:
1)Φυσάω εγώ ,φυσάς κι εσύ σαν τον αέρα που παρασύρει μακριά τα φύλλα
2)Μουσικά Φύλλα
(όπου τα παιδιά χορεύουν γύρω από τα σκορπισμένα φύλλα και όταν σταματήσει η μουσική πιάνουν ένα και το σηκώνουν ψηλά, μόλις ξεκινήσει η μουσική το αφήνουν να πέσει κάτω)
3)Στατική εικόνα
(τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες και ένα -ένα με τη σειρά έπαιρνε ένα φύλλο. Η οδηγία είναι να το κρατήσει όπως θέλει και να ενσωματωθεί στην ομάδα του μένοντας ακίνητος και δημιουργώντας έτσι μια εικόνα)
4) Σειροθετήσεις - Ταξινομήσεις
Δέντρα του Φθινοπώρου
(με χρήση μπατονέτας και τέμπερας)
Κατασκευή: Το φυλλαράκι μου (ιδέα από το διαδίκτυο)
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΙΤΡΙΝΗΣ ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΑΣ
(Επηρεασμένοι από το κίτρινο χρώμα που έχουν τα φθινοπωρινά φύλλα πραγματοποιήσαμε μια ακόμα δραστηριότητα.
τα παιδιά κάθονταν γύρω από το χαρτί του μέτρου και άκουγαν την ιστορία που τους διάβαζα - μια απλοποιημένη εκδοχή του κίτρινου παραμυθιού , και κάθε φορά που άκουγαν ένα στοιχείο του παραμυθιού που είναι κίτρινο έπρεπε να το ζωγραφίσουν π.χ. μισοφέγγαρο , η κίτρινη πριγκίπισσα κλπ )
Παιχνίδια που παίξαμε:
1)Φυσάω εγώ ,φυσάς κι εσύ σαν τον αέρα που παρασύρει μακριά τα φύλλα
2)Μουσικά Φύλλα
(όπου τα παιδιά χορεύουν γύρω από τα σκορπισμένα φύλλα και όταν σταματήσει η μουσική πιάνουν ένα και το σηκώνουν ψηλά, μόλις ξεκινήσει η μουσική το αφήνουν να πέσει κάτω)
3)Στατική εικόνα
(τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες και ένα -ένα με τη σειρά έπαιρνε ένα φύλλο. Η οδηγία είναι να το κρατήσει όπως θέλει και να ενσωματωθεί στην ομάδα του μένοντας ακίνητος και δημιουργώντας έτσι μια εικόνα)
4) Σειροθετήσεις - Ταξινομήσεις
Δέντρα του Φθινοπώρου
(με χρήση μπατονέτας και τέμπερας)
Κατασκευή: Το φυλλαράκι μου (ιδέα από το διαδίκτυο)
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΙΤΡΙΝΗΣ ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΑΣ
(Επηρεασμένοι από το κίτρινο χρώμα που έχουν τα φθινοπωρινά φύλλα πραγματοποιήσαμε μια ακόμα δραστηριότητα.
τα παιδιά κάθονταν γύρω από το χαρτί του μέτρου και άκουγαν την ιστορία που τους διάβαζα - μια απλοποιημένη εκδοχή του κίτρινου παραμυθιού , και κάθε φορά που άκουγαν ένα στοιχείο του παραμυθιού που είναι κίτρινο έπρεπε να το ζωγραφίσουν π.χ. μισοφέγγαρο , η κίτρινη πριγκίπισσα κλπ )
Πολύ ωραίες οι δράσεις Δανάη!!! Μπράβο!!Η ιστορία της κίτρινης Πριγκίπισσας φανταστική!
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαίρομαι που σου άρεσε Νίκη μου!
Διαγραφή