Σάββατο, 26 Νοεμβρίου 2016

ΘΕΜΑ:" ΣΥΝΑΙΣΘΜΑΤΑ"

Την εβδομάδα που μας πέρασε εξερευνήσαμε τα συναισθήματά μας...
-Τι μας κάνει χαρούμενους, τι μας στενοχωρεί, ποιοι είναι οι φόβοι μας, πως είμαστε όταν θυμώνουμε;

Παιχνίδι: "Βρες το συναίσθημα"
Κάθε παιδί που κρυβόταν πίσω από τη βεντάλια έλεγε "καλημέρα" με ένα συγκεκριμένο τρόπο.
Οι υπόλοιποι έπρεπε να καταλάβουν από τον τόνο της φωνής,  αν η "καλημέρα" είναι χαρούμενη, θυμωμένη, φοβισμένη ή λυπημένη.
 
 Παιχνίδι: "Συναίσθημα στον καθρέφτη"
Τα παιδιά ανάλογα με τη δική μου εντολή έκαναν διάφορες γκριμάτσες έκφρασης στον καθρέφτη


Χαρά και Λύπη
Συζητήσαμε στη παρεούλα τι μας κάνει χαρούμενους και τι λυπημένους και έπειτα ζωγραφίσαμε



Φόβος
Μοιραστήκαμε τους φόβους μας (φωτιά, παλιατζής, παιδί μόνο στο σπίτι, εφιάλτες, σκοτάδι, φαντάσματα, δράκοι κλπ) και έπειτα τους βάλαμε μέσα σε μια μεγάλη κατσαρόλα και τους κλείσαμε εκεί (ιδέα από το 10ο Νηπιαγωγείο Ηρακλείου ) - ομαδική εργασία-
 
Η μουσική των συναισθημάτων
Τα παιδιά ακούν τις μελωδίες και αφού αναγνωρίσουν ποια μουσική αντιστοιχεί σε κάθε συναίσθημα κινούνται στο χώρο αναλόγως "βάζοντας" στο συναίσθημα όλο τους το σώμα.
 
 
 
 
Φύλλο εργασίας (μαθηματικά)
 

 
 
 
 

Πέμπτη, 17 Νοεμβρίου 2016

ΘΕΜΑ: "Η ΕΛΙΑ"

Συζήτηση για την ελιά, τα προϊόντα της και τη διαδικασία παραγωγής λαδιού
Επαφή με τα υλικά της φύσης
 
Δοκιμάσαμε ελίτσες

Παιχνίδια μαθηματικών με τα φύλλα ελιάς

 
Φύλλο εργασίας μαθηματικών



 
Παιχνίδι : Αναγνωρίζω το λάδι ή το νερό χρησιμοποιώντας μόνο την όσφρηση
 
Πειραματιστήκαμε ανακατεύοντας το νερό με το λάδι

 
και βγάλαμε τα συμπεράσματα μας
 
Ατομική εργασία : ΚΛΑΔΙ ΕΛΙΑΣ


 
Παιχνίδι οπτικής μνήμης
 
Ομαδική εργασία: Το μάζεμα της ελιάς
Βάψαμε , κολλήσαμε, ζωγραφίσαμε, κόψαμε...







και ....έτοιμη η ομαδική μας!
 

 

Τετάρτη, 9 Νοεμβρίου 2016

ΘΕΜΑ:"ΜΕΤΑ ΤΗ ΒΡΟΧΗ......ΤΙ..??"

Μετά τη βροχή βγαίνει το υπέροχο ουράνιο τόξο...






 
Φυτρώνουν μανιτάρια...



 
και τριγυρνούν τα σαλιγκάρια...
 


 
 
 

Παρασκευή, 4 Νοεμβρίου 2016

ΘΕΜΑ: "ΒΡΟΧΗ ΚΑΙ ΟΜΠΡΕΛΕΣ"

Θεατρικό Παιχνίδι με τις ομπρελίτσες μας

η ομπρέλα μεταμορφώνεται σε μαγική σκούπα και πετάμε

η ομπρέλα ξαφνικά μας πάει ψηλά....
 
τώρα μας τραβάει προς τα κάτω....
 
περπατάμε όπως οι ηλικιωμένοι με τη βοήθεια
της μαγκούρας-ομπρέλας

Φτιάχνουμε τρίγωνα
 
ανοίγω την ομπρέλα γιατί άρχισε να βρέχει

στριφογυρίζω την ομπρελίτσα μου

φτιάχνουμε μια σκηνούλα από ομπρέλες


 
Μπάσκετ με την ομπρέλα
 
Χόκεϊ με την ομπρέλα

Μουσικο - κινητικό παιχνίδι
 
τα παιδιά χορεύουν γύρω απο τις ομπρέλες
 
και μόλις σταματήσει η μουσική μπαίνουν όλοι μέσα
στον χώρο που ορίζουν οι ομπρέλες
 
τώρα ο χώρος έχει μείνει ο μισός και τα παιδιά πρέπει πάλι
να χωρέσουν όλα!!!


Μουσικο - κινητικό παιχνίδι σε ζευγάρια
τα παιδιά χορεύουν και μόλις σταματήσει η μουσική
ανά 2 πιάνουν μια ομπρέλα και τη σηκώνουν ψηλά
 
Καδράκι: "Ομπρελίτσες"
Ζωγράφισαν χάρτινες φόρμες για cup cake , έφτιαξαν τις ομπρέλες και τις κόλλησαν.
Ολοκλήρωσαν ζωγραφίζοντας τη βροχούλα.




 
Μαθηματικά με τις ομπρέλες
 
βάζω τόσα καπάκια (σταγονούλες)
όσα μου λέει ο αριθμός

 
Φύλλο εργασίας ( ομοιότητα)

 
Το Ο της Ομπρέλας
κοιτάξτε πόσα Ο κάνουμε με το στόμα μας!!
 
και με τη πλαστελίνη !!


 
Βροχή από πολύχρωμες φωνούλες Ο
γύρω από τις ομπρελίτσες μας!



 
Στο τέλος επειδή κουραστήκαμε με όλα αυτά που φτιάξαμε,κάναμε μασάζ ο ένας στον άλλον ....σαν βροχούλα!!!
 
Ψιχαλίζει στο σώμα του φίλου μου, μετά δυναμώνει η βροχή
 
γίνεται χαλάζι και σταδιακά πάλι σταματάει......