Τις προηγούμενες μέρες ασχοληθήκαμε μα τα σχήματα!!
Τραγουδήσαμε και χορέψαμε τα γνωστά τραγούδια από τα ΖΟΥΖΟΥΝΙΑ!!
Παίξαμε πολύ (ταξινόμηση αντικειμένων με κριτήριο το σχήμα, βίωση των σχημάτων με το σώμα μας, ομαδικά παιχνίδια και πολλά άλλα .....μέχρι και τα πλακάκια μετρήσαμε να δούμε πόσες γραμμές έχουν!!!!)!
Με αφορμή τον πίνακα του Kandinsky τα παιδιά είπαν τι βλέπουν
ΤΡΙΓΩΝΟ
Με αφορμή τη φωτογραφία που απεικονίζει έργο του Ε. Hurtgen τα παιδιά πάλι ανέπτυξαν τις σκέψεις τους και καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι τα χρωματιστά τρίγωνα μας αρέσουν πολύ.
Έτσι αποφασίσαμε κι εμείς με τη τεχνική του κολλάζ να "δώσουμε ζωή" σε μια παρόμοια "άχρωμη" φωτογραφία.
ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ
ΟΡΘΟΓΩΝΙΟ
Μια άσκηση προγραφής που ολοκληρώνεται με κολλάζ για να μας θυμίσει ότι ακόμα ,
έξω από τα ορθογώνια παραθυράκια μας βλέπουμε τον χειμώνα.
Τραγουδήσαμε και χορέψαμε τα γνωστά τραγούδια από τα ΖΟΥΖΟΥΝΙΑ!!
Παίξαμε πολύ (ταξινόμηση αντικειμένων με κριτήριο το σχήμα, βίωση των σχημάτων με το σώμα μας, ομαδικά παιχνίδια και πολλά άλλα .....μέχρι και τα πλακάκια μετρήσαμε να δούμε πόσες γραμμές έχουν!!!!)!
ενδεικτικά κάποιες φωτογραφίες
Οι μικροί καλλιτέχνες δημιουργούν
ΚΥΚΛΟΣ
Με αφορμή τον πίνακα του Kandinsky τα παιδιά είπαν τι βλέπουν
κι έπειτα με κηρομπογιές έφτιαξαν δικούς τους πίνακες
ΤΡΙΓΩΝΟ
Με αφορμή τη φωτογραφία που απεικονίζει έργο του Ε. Hurtgen τα παιδιά πάλι ανέπτυξαν τις σκέψεις τους και καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι τα χρωματιστά τρίγωνα μας αρέσουν πολύ.
Έτσι αποφασίσαμε κι εμείς με τη τεχνική του κολλάζ να "δώσουμε ζωή" σε μια παρόμοια "άχρωμη" φωτογραφία.
ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ
ΟΡΘΟΓΩΝΙΟ
Μια άσκηση προγραφής που ολοκληρώνεται με κολλάζ για να μας θυμίσει ότι ακόμα ,
έξω από τα ορθογώνια παραθυράκια μας βλέπουμε τον χειμώνα.
Δημιουργώ με σχήματα και φαντασία
(ατομικά το κάθε παιδί ενώνει τα