Αφού καταλάβαμε ποια μέρη του σώματος είναι δύο (2), κάναμε το παρακάτω ομαδικό κολλάζ.
Σχεδιάσαμε σε χαρτί του μέτρου το σώμα ενός αγοριού και ενός κοριτσιού (το περίγραμμα του σώματος παιδιών της τάξης μας) και τα παιδιά βοήθησαν στο ντύσιμο τους.
Παίξαμε παιχνίδια:
- Έβαλα μουσική και τα παιδιά χόρευαν και όταν η μουσική σταματούσε, τότε το κάθε παιδί έβρισκε ένα άλλο και ένωναν κάποιο μέρος του σώματος τους , που προηγουμένως τους είχα πει (π.χ. τώρα θα ενώσετε τις κοιλίτσες, τα χέρια, τα μάγουλα κλπ)
- Παιχνίδι με εφημερίδες (Το σώμα σε σχέση με το χώρο ). Έδινα εντολές όπως: Πατήστε πάνω στην εφημερίδα, περπατήστε και κρατήστε την εφημερίδα ανάμεσα στα πόδια,κρυφτείτε κάτω απο την εφημερίδα κλπ.
- Επινοήσαμε διάφορους τρόπους περπατήματος (με τα χέρια, με τον ποπό κλπ)
- Χόκυ-Πόκυ
- Χαρωπά τα 2 μου χέρια τα χτυπώ
- Ταξίδι στο Σώμα
- Το δεξί χεράκι πάνω
- Κάναμε διάφορους μορφασμούς χρησιμοποιώντας το πρόσωπό μας (λυπάμαι, χαίρομαι, θυμώνω κα)
- Τα παιδιά έπαιξαν με ένα πολύ ωραίο επιτραπέζιο (το οποίο αποτελείται από μαγνήτες που τους τοποθετείς σωστά στη βάση και σχηματίζεις ένα πρόσωπο)
- Τα παιδιά έφτιαξαν με πλαστελίνη , μικρά προσωπάκια
- Ατομική εργασία: Το πρόσωπο μου (από χάρτινο πιάτο) - Απλή και εύκολη για τα παιδιά
"Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ"
Φτιάξαμε "ταυτότητες- μαργαρίτες" : όπου το κάθε παιδί παρουσιάζει τον εαυτό του λέγοντας το αγαπημένο του χρώμα, πρόσωπο, συγγενή , ζώο, παιδικό. (Ιδέα που βρήκα στο blog hartaetoi)
Tέλος, κάθε παιδί κοιτούσε τον εαυτό του στον καθρέφτη και μας τον περιέγραφε.