Εισαγωγική δραστηριότητα:
Δοκιμάσαμε για πρώτη φορά στον παιδικό σταθμό να πλύνουμε τα χέρια μας με αρωματικό στερεό σαπουνάκι και όχι με υγρό κρεμοσάπουνο. Τα παιδιά μύριζαν συνεχώς τα χέρια τους , είπαν τη γνώμη τους, ποιο τους άρεσε περισσότερο.
Με αυτό ως ερέθισμα ξεκίνησε μια συζήτηση για την καθαριότητα.
Έθεσα τους προβληματισμούς , όπως : "Γιατί πρέπει να πλενόμαστε?", "Από τι μπορεί να λερωθούν τα χεράκια μας?" , "πως πλένουμε τα ρούχα μας?"και μέσα από μια σειρά ερωτήσεων και απαντήσεων, καταλήξαμε σε κάποιες γενικές παρατηρήσεις σχετικά με την καθαριότητα. Συγκεντρώσαμε όλες τις σχετικές με το θέμα λέξεις (σαπούνι, σαμπουάν, σφουγγάρι, πετσέτα ,υγρομάντηλα κλπ)
Δραματοποίηση με θέμα : "Η καθαριότητα στη καθημερινότητα μου" (το πρωί που ξυπνάω πλένω πρόσωπο, δοντάκια........ως το βράδυ που με κάνει μπάνιο η μαμά)
Ατομική εργασία : "Καθαρά και Βρώμικα χέρια " (Ζωγραφίσαμε ένα καθαρό και ένα βρώμικο χεράκι και κάναμε τη σύγκριση ως προς το χρώμα που πρέπει να έχουν)
Ομαδική εργασία: Κατασκευή πλυντηρίου από χαρτόκουτα (εγώ έφτιαξα την πόρτα και τα παιδιά το ζωγράφισαν με διάφορα χρώματα- Έπαιξαν πολύ με αυτό, το ευχαριστήθηκαν)
Σχετικό παραμύθι: "Η καθαριότητα είναι ομορφιά"
Σχετικό τραγούδι : "Τα χέρια μου πλένω"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου