Δευτέρα 12 Μαΐου 2014

ΠΠΠΠεταλούδες!!!!!!!!!!!!!

Το θέμα της εβδομάδας ήταν οι πεταλούδες. Έτσι ζήτησα απο τα παιδιά να φέρουν απο το σπίτι τους οτιδήποτε σχετικό ήθελαν και έφεραν απο βιβλία και παιχνίδια.....μέχρι απολιθωμένες πεταλούδες!!!!!!


  • Παρατηρήσαμε τις πεταλούδες και συζητήσαμε.Αν μας αρέσουν, γιατί μας αρέσουν, τι γνωρίζουμε , τι θα θέλαμε να μάθουμε. Επίσης συζητήσαμε για την μεταμόρφωση της πεταλούδας και πως μπορούμε κι εμείς να μετορφωθούμε π.χ. απο φωνακλάδες σε ήρεμα παιδάκια κλπ

  • Αίνιγμα:
Όμορφη και πλουμιστή στα λουλούδια κατοικεί. Τι είναι;


  • Έπειτα παρακολουθήσαμε στον υπολογιστή το συγκεκριμένο video για το οποίο τα παιδιά έδειξαν μεγάλο ενθουσιασμό
 
Στον υπολογιστή επίσης ψάξαμε και βρήκαμε ορισμένες απο τις απαντήσεις των ερωτήσεων που έθεσαν τα παιδιά και που ούτε εγώ δεν ήξερα την απάντηση (π.χ. -Κοιμούνται οι πεταλούδες;
Η απάντηση είναι οτι κοιμούνται ανάποδα, κάτω απο ένα φύλλο για να προστατεύονται απο τη βροχή και τα διάφορα πουλιά!!!)
 

  • Θεατρικό παιχνίδι
Τα παιδιά καθοδηγούμενα απο τη δική μου αφήγηση απέδωσαν με το σώμα τους τον κύκλο ζωής της πεταλούδας απο μικρά αυγά ως ενήλικες πεταλουδίτσες.







  • Μόμπιλ για τον κύκλο ζωής της πεταλούδας (ατομική κατασκευη απο χάρτινο πιάτο)
εν ώρα δημιουργίας...
 
τα 4 κομμάτια μας, έτοιμα να κρεμαστούν
 
βάψαμε με πινέλο, ζωγραφίσαμε , κολλήσαμε και.....έτοιμο....!


οι φωτογραφίες το αδικούν :(
 
 
  • Μαθηματικές δραστηριότητες
Φύλλο εργασίας (συμμετρία)
 



 
Σχεδιάζω κάμπιες διαφορετικών μεγεθών με γνώμονα τις κηρομπογιές
Τα παιδιά σχεδίασαν μια κάμπια ίση με μια κηρομπογία, έπειτα δευτερη κάμπια ίση με δυο κηρομπογιές κτλ, ανάλογα με την οδηγία που τους έδινα κάθε φορά.
 

 


 
 
  • Ομαδική εργασία : Πετούν τα πεταλούδια κι ανθίζουν τα λουλούδια
Τα παιδιά δούλεψαν σε ομάδες και δημηούργησαν λουλούδια με χαρτάκια απο cupcakes , σύννεφα απο πλαστικά καπάκια και πεταλούδες με  το περιτύλιγμα απο καραμέλες.
Τα κολλήσαμε όλα σε πράσινο φόντο και στολίσαμε τη τάξη μας.
 


 
 
ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ Π
Με αφορμή τη Πεταλούδα αναφερθήκαμε στο γράμμα Π
 
 
-Είπαμε όσες λεξούλες γνωρίζουμε απο Π.


-Επίσης είπαμε με τι μοιάζει το Π (με πόρτα, με παράθυρο, με πόδια κλπ)
 
-Τραγούδι: "Το παπί"
 
-Φτιάξαμε το Π με το σώμα μας , μετρήσαμε πόσα παιδιά χρειάζονται για να το φτιάξουμε
 


 
 
-Φύλλο εργασίας
τα παιδιά ξεχωρίζουν και ζωγραφίζουν μόνο όσα αρχίζουν απο Π και έπειτα υπογραμμίζουν τις λέξεις που ξεκινούν απο Π
 


 

13 σχόλια:

  1. πολύ ωραίες δραστηριότητες Δανάη και ο κύκλος της ζωής της πεταλούδας εξαιρετικός !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι ωραίες δραστηριότητες Δανάη!!! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πραγματικά εξαιρετικές οι δραστηριότητες Δανάη. Αυτό με το μέγεθος της κάμπιας ανάλογα με τις κηρομπογιές πολύ ωραία ιδέα. Επίσης, υπέροχη η ομαδική σας με τα λουλούδια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Τάνια!!
      Η ομαδική μας ήταν μια έμπνευση της στιγμής που τελικά βγήκε αρκετά ωραία :)

      Διαγραφή
  4. Πάρα πολλές δραστηριότητες και όλες πολύ όμορφες και εμπνευσμένες! Μπράβο Δανάη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μπράβο δανάη...καταπληκτική δουλειά...μακάρι να γινόταν παντού τέτοια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για τα όμορφα και ενθαρρυντικά σου λόγια!!!

      Διαγραφή
  6. Τι ωραία προσέγγιση Δανάη!!!!Όλα τα ζήλεψα!!!!!!Μπράβο σας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Διόνη μου!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν όσα κάναμε :)

      Διαγραφή
    2. Δανάη ήταν όλα πανέμορφα!!Ειδικά το μόμπιλ και η ομαδική!!!!

      Διαγραφή