Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2014

ΘΕΜΑ: "ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΓΙΑ...ΜΗΛΑ"

Μήλα (κόκκινα , ξινόμηλα , golden) σε διάφορα χρώματα έκαναν την εμφάνισή τους στη τάξη μας..

 
  • Συζητήσαμε για τα οφέλη του μήλου στην υγεία μας αλλά και για τα πόσα πράγματα μπορούμε να φτιάξουμε από αυτά, π.χ.: μαρμελάδα,χυμός, μήλα ψητά.
 
 
  • Γνωρίζω τα μήλα μέσω των αισθήσεών μου
 
Παρατηρήσαμε τις διαφορές στο χρώμα και το μέγεθος. Τα αγγίξαμε και είχαν όλα την ίδια υφή.
Έπειτα τα μυρίσαμε
 
 
Κάποια παιδιά είχαν δοκιμάσει και πράσινα και κόκκινα μηλαράκια , κάποια άλλα όμως όχι.
Καθάρισα τα μηλαράκια και διαπιστώσαμε πως εσωτερικά είναι όλα άσπρα με κουκούτσια
Εδώ μου δόθηκε η ευκαιρία να τους μιλήσω για τις έννοιες μισό-ολόκληρο και να παίξουμε με αυτές:
 
 
Αποφασίσαμε να τα γευτούμε και να ψηφίσουμε αυτό που μας άρεσε περισσότερο.
 
 
Το κόκκινο μήλο ψηφίστηκε από τα παιδιά ως το πιο γευστικό!!!
 


  • Παιχνίδια με το μήλο

1) Το κάθε παιδί με τη σειρά του προσπαθούσε να στερεώσει το μήλο στο λαιμό του και να περπατήσει μια προγραμματισμένη από πριν απόσταση χωρίς να του πέσει το μήλο.


 
2) Τα παιδιά είναι σε ζευγάρια και προσπαθούν να στερεώσουν το μήλο ανάμεσα στα σώματά τους και να διανύσουν μια απόσταση. Το πρώτο ζευγάρι που θα φτάσει στο τέρμα της διαδρομής κερδίζει!!!


  • Φύλλο εργασίας προγραφής (μισό-ολόκληρο)
Τα παιδιά αποφάσισαν να ζωγραφίσουν το μισό πράσινο και το άλλο μισό κόκκινο.

 
 
  • Μήλο από χάρτινο πιάτο (ατομική κατασκευή - ζωγραφική με πινέλο)




 

10 σχόλια:

  1. Τέλεια Δανάη !!!
    Κι εμείς για το μήλο ετοιμαζόμαστε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΔΑΝΑΗ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΑΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ μου άρεσαν τα παιχνίδια σας με τα μήλα αλλά και η κατασκευή σας!!!!Μπράβο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή