Οι πολλές βροχούλες αυτής της εποχής έδωσαν το ερέθισμα για να ασχοληθούμε με το θέμα αυτό.
-Από που προέρχεται η βροχή;
-Είναι καλό για τους ανθρώπους, τα ζώα και τον τόπο μας να βρέχει;
-Τι μας προσφέρει;
-Πως ντυνόμαστε για να προφυλαχθούμε από τη βροχή;
-Μας αρέσει ο βροχερός καιρός;
Τα παιδιά προσπαθούσαν να "βάλουν καλάθι" μέσα στην ομπρέλα η οποία ήταν ανάποδα γυρισμένη
2) Βροχή-Αέρας-Ήλιος
Τα παιδιά ακούν ποια από τις τρεις παραπάνω λέξεις λέω και κάνουν την ανάλογη κίνηση
-Από που προέρχεται η βροχή;
-Είναι καλό για τους ανθρώπους, τα ζώα και τον τόπο μας να βρέχει;
-Τι μας προσφέρει;
-Πως ντυνόμαστε για να προφυλαχθούμε από τη βροχή;
-Μας αρέσει ο βροχερός καιρός;
- Τραγούδι: "Η βροχή" από το περιοδικό Παράθυρο στην εκπαίδευση , "Καλό μου συννεφάκι"
- Αναγνώριση ήχων :Τα παιδιά έκλεισαν τα μάτια και άκουσαν ηχογραφημένο τον ήχο της ψιχάλας, της βροχής και της καταιγίδας
- Παίξαμε με τα δάχτυλά μας κάνοντας τον ήχο της σιγανής βροχής και της καταιγίδας.
- Έπειτα ζωγράφισαν τη καταιγίδα και τις ψιχάλες της βροχής σε ένα χωρισμένο στη μέση Α4
- Σύννεφο με βροχή (ατομική κατασκευή όπου τα παιδιά κόλλησαν κομμάτια αφρολέξ -από κάπου είχαν περισσέψει- πάνω στο σύννεφο , έκοψαν τις σταγόνες της βροχής. Εγώ τα κόλλησα κι έτσι φτιάξαμε ατομικά μομπιλ)
τώρα στολίζουν τη τάξη μας!!
- "Βροχερά" κινητικά παιχνίδια
Τα παιδιά προσπαθούσαν να "βάλουν καλάθι" μέσα στην ομπρέλα η οποία ήταν ανάποδα γυρισμένη
2) Βροχή-Αέρας-Ήλιος
Τα παιδιά ακούν ποια από τις τρεις παραπάνω λέξεις λέω και κάνουν την ανάλογη κίνηση
Όταν έλεγα "βροχή" , περπατούσαν στις μύτες των ποδιών τους
Όταν έλεγα "αέρας" πήγαιναν προς τα πίσω σαν να τους παρασύρει ο άνεμος
Όταν έλεγα "ήλιος" η επιλογή κίνησης ήταν ελεύθερη
3)Μουσικό σύννεφο (παραλλαγή του παιχνιδιού μουσικές καρέκλες)
Δημιουργήσαμε ένα μεγάλο σύννεφο από υφάσματα
όσο παίζει η μουσική τα παιδιά χορεύουν έξω από το σύννεφο
μόλις σταματήσει η μουσική πρέπει γρήγορα όλα τα παιδιά να μπουν μέσα στο σύννεφο
- Πείραμα : Βυθίζεται- Επιπλέει
Πειραματιστήκαμε , παρατηρήσαμε και ανακαλύψαμε αντικείμενα που επιπλέουν στο νερό και άλλα που βυθίζονται...
- Φύλλο εργασίας (μαθηματικά) από την Ανθή Ζήση
- Ομπρέλα (ατομική κατασκευή)
Δημιούργησαν πάλι τα μικρά χεράκια!!!
- Το γράμμα Ο
Τέλος ασχοληθήκαμε με τη φωνούλα Ο το αρχικό της ομπρελίτσας μας!!!
Φτιάξαμε το Ο με τα χέρια , το στόμα και το σώμα μας
Φτιάξαμε το Ο με πλαστελίνη
Παιχνίδι με στεφάνι: Κάθε παιδί που έλεγε μια λεξούλα από Ο περνούσε μέσα από το στεφάνι που μοιάζει με Ο
Φύλλο εργασίας από την ιστοσελίδα kidsactivities
Πόσα πολλά πράγματα κάνατε!!!!!! Κι όλα υπέροχα !!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο σε σένα και τα παιδάκια σου Δανάη......
Ευχαριστούμε πολύ Ιωάννα μου!
ΔιαγραφήΜπράβο Δανάη μου ,όλα σας καταπληκτικά !!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣ' ευχαριστώ Μαρία!!
ΔιαγραφήΚαλησπέρα σας! Πάρα πολύ ωραία η δουλειά σας! Θα μπορούσατε να μου πείτε ποιο είναι το τραγουδάκι η βροχή από το παράθυρο στην Εκπαίδευση του παιδιού ?
ΑπάντησηΔιαγραφή