Την εβδομάδα που μας πέρασε είχαμε μια πρώτη γνωριμία με την εναλλαγή μέρας-νύχτας.
1) Παιχνίδι με την υδρόγειο σφαίρα (ιδέα από το ιστολόγιο Περί Νηπιαγωγών )
Κόλλησα ένα χαρτάκι πάνω στο σημείο που βρίσκεται η χώρα μας στην υδρόγειο σφαίρα και προσποιηθήκαμε ότι το φως του φακού είναι το φως του ήλιου. Γυρνούσα την υδρόγειο σφαίρα και τα παιδιά έπρεπε κάθε φορά να απαντούν αν στην Ελλάδα είναι μέρα (όταν ο φακός φώτιζε το σημείο) ή νύχτα (όταν ο φακός φώτιζε την άλλη πλευρά της σφαίρας).
3) Αντίθετες έννοιες (τις κάρτες εκτύπωσα από το ιστολόγιο Los ninos )
Κάποιοι προτίμησαν τις κηρομπογιές:
- Ρώτησα τα παιδιά :"Τι κάνουμε την ημέρα;" , "Τι κάνουμε τη νύχτα;"
- Ένα κοριτσάκι έφερε στη τάξη το παρακάτω παιχνίδι (στο οποίο φαίνονται οι πλανήτες όταν έχει σκοτάδι):
οπότε επιβιβαστήκαμε στο διαστημόπλοιο μας
πήγαμε στο δωμάτιο του ύπνου για να έχουμε αρκετό σκοτάδι
και κάναμε προβολή στο τοίχο
- Βιβλία που διαβάσαμε:
- Παιχνίδια που παίξαμε
1) Παιχνίδι με την υδρόγειο σφαίρα (ιδέα από το ιστολόγιο Περί Νηπιαγωγών )
Κόλλησα ένα χαρτάκι πάνω στο σημείο που βρίσκεται η χώρα μας στην υδρόγειο σφαίρα και προσποιηθήκαμε ότι το φως του φακού είναι το φως του ήλιου. Γυρνούσα την υδρόγειο σφαίρα και τα παιδιά έπρεπε κάθε φορά να απαντούν αν στην Ελλάδα είναι μέρα (όταν ο φακός φώτιζε το σημείο) ή νύχτα (όταν ο φακός φώτιζε την άλλη πλευρά της σφαίρας).
2) Μουσικό - κινητικό παιχνίδι (ιδέα από το ιστολόγιο Περί Νηπιαγωγών )
Δυο παιδιά σε ζευγάρι παριστάνουν τη Γη, ένα παιδί παριστάνει τον ήλιο και φοράει στο κεφάλι το αντίστοιχο σύμβολο. Όσο παίζει μουσική το ζευγάρι (Γη) γυρίζει γύρω-γύρω. Όταν σταματήσει η μουσική πρέπει να πουν αν έχουν μέρα ή νύχτα ανάλογα με το ποιον κοιτάζει ο ήλιος. Το παιδί που έχει μέρα τραγουδάει τη "Καλημέρα" ενώ το παιδί που έχει νύχτα τραγουδάει το "Φεγγαράκι μου λαμπρό"
3) Αντίθετες έννοιες (τις κάρτες εκτύπωσα από το ιστολόγιο Los ninos )
ψάχνουμε, ψάχνουμε
και ναι!!!τα βρήκαμε όλα!!
- "Μέρα-Νύχτα" :Ατομική εργασία (κολλάζ , χρήση πινέλου και ψαλιδιού)
εν ώρα δημιουργίας
έτοιμα τα καδράκια μας
- Φύλλα εργασίας (προγραφή)
- Φύλλο εργασίας (μαθηματικά) από το ιστολόγιο Los ninos
- Τέλος έδειξα στα παιδιά τον παρακάτω πίνακα ζωγραφικής:
Συζητήσαμε για τον πίνακα , τι δείχνει , αν μας αρέσει , ποια είναι τα χρώματα του και έπειτα τον αναπαραστήσαμε
το φεγγάρι- αγόρι έχει κλειστά μάτια και κρύβει
το μισό πρόσωπο του ήλιου- κορίτσι που έχει τα ματάκια της ανοιχτά
Διαβάσαμε την ιστορία αγάπης του ήλιου και του φεγγαριού από εδώ κα έπειτα πιάσαμε τα πινέλα μας και φτιάξαμε κι εμείς τους δικούς μας ανάλογους πίνακες!!!!
Κάποιοι προτίμησαν τις κηρομπογιές:
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ! ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ!
ΑπάντησηΔιαγραφήευχαριστούμε πολύ Μαρια!!!
Διαγραφήποσο τυχεροί είναι οι μαθητές σου...κάνεις καταπληκτική δουλειά μαζί τους
ΑπάντησηΔιαγραφήευχαριστώ πάρα πολύ για το τόσο όμορφο σχολιο σου Ευαγγελία!!!
ΔιαγραφήΔανάη μου!!! Τέλεια δουλειά!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήευχαριστώ Νίνα!!!
Διαγραφή