Την εβδομάδα που μας πέρασε γνωρίσαμε τις μελισσούλες, τη δομή της κοινωνίας τους, το τρόπο επικοινωνίας τους ,τα προϊόντα τους, τη χρησιμότητα τους!!
Τότε το παιδί έπρεπε να μας δείξει αυτό που είναι με παντομίμα , π.χ. "είσαι βασίλισσα" και το παιδί έκανε ότι γεννάει αυγά ή ότι δίνει εντολές κλπ. (δυστυχώς δεν έχω φωτογραφίες )
- Τραγούδι: "Ζουμ-ζουμ μέλισσα πετά"
- Παραμύθι : "Η ευχή της μάνας"
- Παιχνίδι μίμησης
Τότε το παιδί έπρεπε να μας δείξει αυτό που είναι με παντομίμα , π.χ. "είσαι βασίλισσα" και το παιδί έκανε ότι γεννάει αυγά ή ότι δίνει εντολές κλπ. (δυστυχώς δεν έχω φωτογραφίες )
- Ομαδικό παιχνίδι : "Περνά - περνά η μέλισσα"
- Ατομική εργασία :ΜΕΛΙΣΣΑ
όπου το κάθε παιδί έκοψε το σώμα της μέλισσα που εγώ είχα σχεδιάσει
έπειτα με κολάζ συναρμολόγησε τη μέλισσα
και τέλος ζωγράφισε το πρόσωπο και τα λουλούδια στα οποία εκείνη πήγαινε
- Φύλλο εργασίας (προγραφή)
- Ομαδική εργασία ΚΥΨΕΛΗ ΜΕΛΙΣΣΩΝ
Συμφωνήσαμε με τα παιδιά να φτιάξουμε μια κυψέλη...η οποία αποτελείται από;;
πολλά κελιά , απάντησαν τα παιδιά. Οπότε το κάθε παιδί πήρε το δικό του κελί και μέσα ζωγράφισε ό,τι το εντυπωσίασε περισσότερο από όσα μάθαμε για τις μέλισσες.
τα ενώσαμε και... έτοιμη η κυψέλη μας!!!
Η ΦΩΝΟΥΛΑ "Μ" ΤΗΣ ΜΕΛΙΣΣΑΣ
- Είπαμε όσες λεξούλες γνωρίζουμε από Μ
- Χωριστήκαμε σε ομάδες και φτιάξαμε το Μ από....
μαρκαδόρους
ξυλομπογιές
κουζινικά
glitter
ακόμα και στο ελεύθερο παιχνίδι με πλαστελίνη τα παιδιά επηρεασμένα
απο το θέμα μας , χάραζαν Μ και με φώναζαν όλο χαρά να το δω!!!
- Φύλλο εργασίας για το Μ (από την Ανθή αλλά σαφώς απλοποιημένο)
Ζουζουνίσματα κι εσείς Δανάη μου ;;; χαχα
ΑπάντησηΔιαγραφήΤέλειες οι μελισσούλες ... φοβερή η κυψέλη !!!!
ΠΟΣΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΔΑΝΑΗ!! ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ!
ΑπάντησηΔιαγραφήτέλεια μπράβο σας !η κυψέλη- κ α τ α π λ η κ τ ι κ ή!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΟΡΙΤΣΙΑ :)
ΑπάντησηΔιαγραφήζζζζ... μελισσούλες πολύ ωραίες οι δραστηριότητες σας!!!Μπράβο!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή