Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2016

ΘΕΜΑ: "ΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ...ΤΑ ΣΧΗΜΑΤΑ"

Τις προηγούμενες μέρες ασχοληθήκαμε μα τα σχήματα!!
Τραγουδήσαμε και χορέψαμε τα γνωστά τραγούδια από τα ΖΟΥΖΟΥΝΙΑ!!

Παίξαμε πολύ (ταξινόμηση αντικειμένων με κριτήριο το σχήμα, βίωση των σχημάτων με το σώμα μας, ομαδικά παιχνίδια και πολλά άλλα .....μέχρι και τα πλακάκια μετρήσαμε να δούμε πόσες γραμμές έχουν!!!!)!
ενδεικτικά κάποιες φωτογραφίες






Οι μικροί καλλιτέχνες δημιουργούν
ΚΥΚΛΟΣ

Με αφορμή τον πίνακα του Kandinsky τα παιδιά είπαν τι βλέπουν
 
 
κι έπειτα με κηρομπογιές έφτιαξαν δικούς τους πίνακες













ΤΡΙΓΩΝΟ

Με αφορμή τη φωτογραφία που απεικονίζει έργο του Ε. Hurtgen τα παιδιά πάλι ανέπτυξαν τις σκέψεις τους και καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι τα χρωματιστά τρίγωνα μας αρέσουν πολύ.


Έτσι αποφασίσαμε κι εμείς με τη τεχνική του κολλάζ να "δώσουμε ζωή" σε μια παρόμοια "άχρωμη" φωτογραφία.













ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ

Με κιμωλίες και στένσιλ τα παιδιά δημιουργούν τετράγωνα






 
 
 
 

ΟΡΘΟΓΩΝΙΟ

Μια άσκηση προγραφής που ολοκληρώνεται με κολλάζ για να μας θυμίσει ότι ακόμα ,
έξω από τα ορθογώνια παραθυράκια μας βλέπουμε τον  χειμώνα.




Δημιουργώ με σχήματα και φαντασία
 (ατομικά το κάθε παιδί ενώνει τα
διάφορα σχήματα και συνθέτει εικόνες)

αεροπλάνο

παιδιά, λουλούδια, σπιτάκια




 
 παιδιά που παίζουν μπάλα
 
ήλιος
 
παιδί και αυτοκίνητο

τρένο
 

σχήματα

ρομπότ

χιονάνθρωπος
 

8 σχόλια:

  1. εξαιρετική δουλειά Δανάη μου!!!Μπραβο!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απολαυστική ανάρτηση !!!!!! Μπράβο κοριτσάκι μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σας Δανάη. Ωραία τα έργα της τάξης σου. Μπράβο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΑΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή