Οι πολλές βροχούλες αυτής της εποχής έδωσαν το ερέθισμα για να ασχοληθούμε με το θέμα αυτό.
-Από που προέρχεται η βροχή;
-Είναι καλό για τους ανθρώπους, τα ζώα και τον τόπο μας να βρέχει;
-Τι μας προσφέρει;
-Πως ντυνόμαστε για να προφυλαχθούμε από τη βροχή;
-Μας αρέσει ο βροχερός καιρός;
- Αναγνώριση ήχων :Τα παιδιά έκλεισαν τα μάτια και άκουσαν ηχογραφημένο τον ήχο της ψιχάλας, της βροχής και της καταιγίδας
- Παίξαμε με τα δάχτυλά μας κάνοντας τον ήχο της σιγανής βροχής και της καταιγίδας.
- Έπειτα ζωγράφισαν τη καταιγίδα και τις ψιχάλες της βροχής σε ένα χωρισμένο στη μέση Α4
- Σύννεφο με βροχή (ατομική κατασκευή όπου τα παιδιά κόλλησαν κομμάτια αφρολέξ -από κάπου είχαν περισσέψει- πάνω στο σύννεφο , έκοψαν τις σταγόνες της βροχής. Εγώ τα κόλλησα κι έτσι φτιάξαμε ατομικά μομπιλ)
τώρα στολίζουν τη τάξη μας!!
- "Βροχερά" κινητικά παιχνίδια
1) Μπάσκετ με ομπρέλα
Τα παιδιά προσπαθούσαν να "βάλουν καλάθι" μέσα στην ομπρέλα η οποία ήταν ανάποδα γυρισμένη
2) Βροχή-Αέρας-Ήλιος
Τα παιδιά ακούν ποια από τις τρεις παραπάνω λέξεις λέω και κάνουν την ανάλογη κίνηση
Όταν έλεγα "βροχή" , περπατούσαν στις μύτες των ποδιών τους
Όταν έλεγα "αέρας" πήγαιναν προς τα πίσω σαν να τους παρασύρει ο άνεμος
Όταν έλεγα "ήλιος" η επιλογή κίνησης ήταν ελεύθερη
3)Μουσικό σύννεφο (παραλλαγή του παιχνιδιού μουσικές καρέκλες)
Δημιουργήσαμε ένα μεγάλο σύννεφο από υφάσματα
όσο παίζει η μουσική τα παιδιά χορεύουν έξω από το σύννεφο
μόλις σταματήσει η μουσική πρέπει γρήγορα όλα τα παιδιά να μπουν μέσα στο σύννεφο
Πειραματιστήκαμε , παρατηρήσαμε και ανακαλύψαμε αντικείμενα που επιπλέουν στο νερό και άλλα που βυθίζονται...
- Φύλλο εργασίας (μαθηματικά) από την Ανθή Ζήση
- Ομπρέλα (ατομική κατασκευή)
Δημιούργησαν πάλι τα μικρά χεράκια!!!
Το γράμμα Ο
Τέλος ασχοληθήκαμε με τη φωνούλα Ο το αρχικό της ομπρελίτσας μας!!!
Φτιάξαμε το Ο με τα χέρια , το στόμα και το σώμα μας
Φτιάξαμε το Ο με πλαστελίνη
Παιχνίδι με στεφάνι: Κάθε παιδί που έλεγε μια λεξούλα από Ο περνούσε μέσα από το στεφάνι που μοιάζει με Ο