Επιτέλους έβρεξε!!! Ήρθε ο φθινοπωρινός καιρός κι έτσι μπορέσαμε να ασχοληθούμε με το θέμα αυτό!!
Συζητήσαμε για τη βροχή και τη χρησιμότητα της,για όλα αυτά που φέρνει η βροχούλα μαζί της (αστραπές, κεραυνους και φυσικά το ουράνιο τόξο), για τα ρούχα που φοράμε όταν βρέχει , για τον κύκλο του νερού.
Τα συννεφάκια μας (το κάθε παιδί κόλλησε το σύννεφο στο χαρτί, το γέμισε με βαμβάκι κι έπειτα συμπλήρωσε τη βροχή)
Ο ποντικούλης στη βροχή (προγραφική άσκηση όπου τα παιδιά ενώνουν τις γραμμούλες για να σχηματιστεί η ομπρέλα)
Ουράνιο τόξο
(Παρατηρήσαμε φωτογραφίες του ουράνιου τόξου και ανακαλύψαμε ότι έχει επτά χρώματα. Έπειτα τα παιδιά κοιτάζοντας τις φωτογραφίες χρωμάτισαν τα δικά τους ουράνια τόξα. Προσθέσαμε και τα γκοφρέ και έτοιμα....)
Τέλος χωριστήκαμε σε μικρές ομάδες και ασχοληθήκαμε με τους παρακάτω πίνακες ζωγραφικής:
Στην αρχή μέσα απο ερωτο -αποκρίσεις:
- Ποιος τους έχει ζωγραφίσει;Ποια χρώματα χρησιμοποίησε;
-Τι βλέπουμε στον πίνακα;
-Τι εποχή έχουμε στον πίνακα;
-Πως νιώθουν αυτοί οι άνθρωποι;
-Τι νομίζετε οτι έκαναν μετά;
-Πως νιώθουν;
-Εσεις πως νιώθετε όταν βρέχει;
-Τι σας αρέσει περισσότερο στον πίνακα;
- Τι κοινό έχουν οι δυο πίνακες;
Συζητήσαμε για τη βροχή και τη χρησιμότητα της,για όλα αυτά που φέρνει η βροχούλα μαζί της (αστραπές, κεραυνους και φυσικά το ουράνιο τόξο), για τα ρούχα που φοράμε όταν βρέχει , για τον κύκλο του νερού.
- Τραγούδια: "Καλό μου συννεφάκι" , "Η βροχή" απο το περιοδικό Παράθυρο στην εκπαίδευση
- Παραμύθια: "Η περιπέτεια μιας σταγόνας" , "Η ιστορία της ομπρέλας"
- Μουσικοκινητική : "Η βροχή δες πως πέφτει απο ψηλά..."
- Παιχνίδι αναγνώρισης ήχων: τα παιδιά άκουσαν απο cd δίαφορους ήχους του φθινοπώρου (αέρας, θρόισμα φύλλων, καταιγίδα, αστραπές, ψιχάλες βροχής) και τους αναγνώριζαν
- Ποιήμα: "Απο που είσαι ποταμάκι;" (χρησιμοποιήσαμε το εικονό-λεξο της Ανθής)
- Εικαστικά:
Τα συννεφάκια μας (το κάθε παιδί κόλλησε το σύννεφο στο χαρτί, το γέμισε με βαμβάκι κι έπειτα συμπλήρωσε τη βροχή)
Ο ποντικούλης στη βροχή (προγραφική άσκηση όπου τα παιδιά ενώνουν τις γραμμούλες για να σχηματιστεί η ομπρέλα)
Ουράνιο τόξο
(Παρατηρήσαμε φωτογραφίες του ουράνιου τόξου και ανακαλύψαμε ότι έχει επτά χρώματα. Έπειτα τα παιδιά κοιτάζοντας τις φωτογραφίες χρωμάτισαν τα δικά τους ουράνια τόξα. Προσθέσαμε και τα γκοφρέ και έτοιμα....)
Τέλος χωριστήκαμε σε μικρές ομάδες και ασχοληθήκαμε με τους παρακάτω πίνακες ζωγραφικής:
Στην αρχή μέσα απο ερωτο -αποκρίσεις:
- Ποιος τους έχει ζωγραφίσει;Ποια χρώματα χρησιμοποίησε;
-Τι βλέπουμε στον πίνακα;
-Τι εποχή έχουμε στον πίνακα;
-Πως νιώθουν αυτοί οι άνθρωποι;
-Τι νομίζετε οτι έκαναν μετά;
-Πως νιώθουν;
-Εσεις πως νιώθετε όταν βρέχει;
-Τι σας αρέσει περισσότερο στον πίνακα;
- Τι κοινό έχουν οι δυο πίνακες;
Ο ΠΡΩΤΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ
Κάναμε αναπαράσταση του πίνακα
κι έπειτα τον ζωγραφίσαμε (ορισμένες που πρόλαβα και τράβηξα πριν σβήσει η μηχανή απο μπαταρία):
Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ
Αναπαράσταση του πίνακα απο άλλη ομάδα παιδιών
και οι ζωγραφιές τους:
Πολύ μου άρεσαν όλα και πάλι! Τέλειες οι δραστηριότητες με τους πίνακες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι ωραία δουλειά!!!!!! Μπράβο σας!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ουράνιο τόξο σας τέλειο!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ όμορφη και ολοκληρωμένη δουλειά! Πολύ ωραία η ιδέα με την αναπαράσταση των έργων τέχνης. Μπράβο σας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚορίτσια σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ ωραίες δραστηριότητες, πολύ καλό το ουράνιο τόξο σας, καλή συνέχεια!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔανάη μου ένα βραβείο και απο μένα για το δημιουργικό ιστολόγιο σου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠέρασε απο εδώ να το παραλάβεις:
http://kidsviewcorner.blogspot.com/