Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013

ΤΡΙΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΚΑΙ ΧΙΛΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Με μεγάλη χαρά ανακάλυψα σήμερα πως με περίμεναν τρια βραβεία: απο τη Μάρω (http://maros-kindergarten.blogspot.gr/) , τη Μαρία (http://louloudoparea.blogspot.gr/) και τη
Γιώτα (http://niparrianwn.blogspot.gr/).
Κορίτσια σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλες για τη τιμή που μου κάνατε δίνοντας μου αυτό το βραβείο!!
Χαίρομαι που υπάρχουν τόσοι πολλοί δημιουργικοί συνάδελφοι γύρω μου και όλοι μαζί βρισκόμαστε εδώ έστω και διαδικτυακά ανταλλάσοντας απόψεις και ιδέες!!
 
 
Υπάρχουν 3 κανόνες για το βραβείο αυτό:
1.Αναφέρεις ποιος σου χάρισε το βραβείο
2.Απαντάς στις ερωτήσεις
3. Δίνεις με τη σειρά σου το βραβείο σε 7 bloggers
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ:

1.Τι σε ένεπνευσε και τι σημαίνουν για σένα το όνομα του blog σου και το όνομα με το οποίο υπογράφεις τα κείμενα σου;
Βρεφονηπιαγωγός σε Δράση.... νομίζω ότι τα λέει όλα απο μόνα του! Είμαι βρεφονηπιαγωγός κι είναι το μόνο επάγγελμα που ήθελα να ακολουθήσω. Ένας απο τους λόγους που ήθελα να το ακολουθήσω, είναι για να βρίσκομαι συνέχεια σε...δράση είτε με τα παιδιά στη τάξη μας είτε διαδικτυακά μαζί σας, είτε με οποιονδήποτε άλλο τρόπο! Γενικώς δε μπορώ τη στατικότητα....

2. Αν δεν ήσουν άνθρωπος, τι θα ήθελες να είσαι και γιατί;
Θα ήθελα να ήμουν ένα αστέρι για να φωτίζω τις νύχτες των ανθρώπων και να βλέπω τον κόσμο απο ψηλά!!






 3.Αν σε σταματούσαν στο δρόμο απο το Blog TV και σε ρωτούσαν "Ποιο είναι το χαρακτηριστικό σου γνώρισμα σύμφωνα με τα λεγόμενα των άλλων;", τι θα απαντούσες;ποιο είναι;
Η τρέλα...Ο παρορμητισμός (με τη καλή και τη κακή έννοια)

4.Ποιο στοιχείο βρίσκεις γοητευτικό και σε κάνει να συνεχίζεις να γράφεις;
Η αγάπη μου για αυτό που κάνω... γυρίζω σπίτι και θέλω να ασχοληθώ κι άλλο με όσα κάναμε ή είπαμε στη τάξη.

5.Ποια φωτογραφία θα βάζατε για τη ζωή;


Καθένας απο μας, ας "ανοίξει τα φτερά του" κι ας "πετάξει ψηλά" με όποιο τρόπο μπορεί και θέλει...

6.Αγαπημένη λέξη
ΣΤΙΓΜΗ (περιλαμβάνει τόοοοοσα πολλά μια στιγμούλα μόνο! ΑΣ ΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΛΟΙΠΟΝ)

Δίνω το βραβείο με τη σειρά μου:

1. Los Ninos
2. Προσχολική παρεούλα
3.Το νηπιαγωγείο που μ'αρέσει πιο πολύ
4.Xristina's blog
5.Παιδικές Πινελιές
6.Η ζουζουνοπαρέα μας
7.Δημιουργικός κόσμος

5 σχόλια: